Scopers


Obligatory Blog




*running in and sliding behind laptop*

~phew~

Well, I've been out gathering the goods for Thursday's Bird Worship. I had to get a few things, like the pot roast, carrots and potatoes for one of the main dishes. Mom scooped up a "fat hawg" as Paula Deen says...along with some of the BIGGEST damn turkey wings known to man. I'm launching a full investigation into the missing ostrich, vulture or hawk...possibly lost in the vicinity of the mercado in my city. lol 

It never fails that a day or so before and after holidays...people get right down ignorific. One woman in Stop n Shop kept cutting my mom off like we were on the highway and she was driving her classic C class Mercedes and my mom was driving a broke down Civic. Clearly she don't know my mom...shit...we drive a Camry, dude! LOL My mother is a minister...but, um...she still got a little kuntree girl in her. TRUST, she ain't wrapped too tight. It could've been her arse. THEN, when we were about to pull up in a spot near the mercado...this chick swerves into the spot we were going to park in. I KNOW that heffa saw my mom angling for that spot. Funny how she pretended to be fixing her wack ass hair when we pulled past her slow like this was Boyz n the Hood in that bitch. We from a NC tribe called Whup-a-hoe!
O_O

I got the Nilla Wafers I promised sis I'd buy (if I wanted banana pudding) LOL. I'm ready to eat already. You know what I'm most hungry for? Stuffing. And sis' mac n cheese. It's dangerous man...it'll make you smack a black mama...you gotta know you're going to your grave and this is just WORF the trip. LMAO

Any who and any how...I'm hungry and will be having a cheese dog for dinner. DAMN I cant wait for the feast...leftovers will make my weekend PERFECTO!

So, there's my obligatory blog for the day. Toodles Boo Boos :)

4 scopers scoping:

Reggie said...

Uh oh, which Stop and Shop were you in?!? If it's the one in Madison, NJ my wife drive a C-Class. Was it red?!? I'm sure she didn't mean to rile up your moms.......

Da_Kween said...

LOL, nah...it wasn't in NJ. Nah, I said that she "act like" she was driving one and my moms was driving a hoopty! You know, that "my shit better than yours" state of mind...but nah this hoe was on foot. And unless your wife is a nearly 6ft white woman...nope. Wasn't her. LOL

the.kisser said...

awww, your mom is a minister? my 'rents are pastors. we are soo family!

.kisses.

Da_Kween said...

Yea...we are fa SHO kin! lol

My mom has been an ordained minister for almost 20yrs.

Find It

 

Like Me a LOT

GGX Jewels

GGX Jewels
Inspire Your Inner Diva

The Beautiful Blogger Award

The Beautiful Blogger Award
Aw, Champ...for ME?

Kween's Sentry

MyFreeCopyright.com Registered & Protected

Lia Sophia

Lia Sophia
Contact JoAnn Monroe for beautiful jewelry

The Love & Truth Challenge

The Love & Truth Challenge

Networked Blogs

Blogroll

I Love Your Blog

I Love Your Blog
Thanks Cook!

The Versatile Blogger Award

The Versatile Blogger Award
Thanks Champ!

sitemeter

About

CURRENT MOON